sexta-feira, 12 de novembro de 2010

Bună!


Bună! Mă numesc Arthur şi sunt brazilian.

Sunt muzician şi student, psiholog bar, clovn în timpul liber, poet când am timp, duş-cântăreţ, iubitor de Free Software, specializat în Automatică şi Calculatoare, ucenic în vrăjitorie şi limbi noi, foarte interesat în a cunoaşte alte culturi.

Sunt aproape 4 luni de când am început să invăţ limba română pe Livemocha şi sunt foarte fericit pentru că deja vorbesc un pic, dar în principal, mi-am făcut prieteni.

De acum sunt un blogger, dar nu numai un blogger, sunt un blogger brazilian cu un blog pentru români.Un brazilian straniu rs.

"De ce ai făcut un blog în română, Arthur? o.O"

De ce să nu fac?! rsrs...
Pentru că iubesc România, limba română, românii şi pentru că vreau să fiu cel mai bun elev de română şi de asemenea vreau să fiu la doi paşi de prietenii mei.

Voi scrie despre multe subiecte, majoritatea despre Brazilia, ţara mea frumoasă, şi de asemenea despre România. rs

Sper că voi mă ve-ţi înţelege!

Um comentário:

  1. ce frumooos Arthuuur !
    chiar daca esti la inceput cu blog-ul , e foarte tare ! * cool face * o:-) (^_^)

    hehe abia astept urmatoarele noutati :D !

    pupici :*

    Mada

    ResponderExcluir